بیا کودک شویم

خسته ولی گاهی امیدوار
عشق می ماند ،انسان ها هستندکه عوض می شوند

بیا کودک شویم ...مثل تمام ان روزهای خواب وخرگوش

مثل ان روزهایی که واژه ی زیستن بی معنی تر از ان بودکه فکر ما را مشغول خودش کند

ومابدون ترس همه ی ظهرهای گرم تابستان راروی لبه پشت بام می دویدیم

ومرگ احمق تر از ان بودکه مارا دنبال کند

خوب نگاه کن،ماهنوز محتاجیم به نقاشی های کودکی مان ،که ساده می کرد زندگی را دریک مربع کج وکوله که نامش خانه بود

ودوخط موازی ابی که رودخانه را به خانه مان می اورد

ساده مثل لامپ خانه ی نقاشی مان که هیچ احتیاجی به سیم کشی نداشت ومداد زرد برای همیشه نورانی می کرددربی خیالی قبض های برق

بیا کودک شویم وهمه ی مردم دنیا را کودک ببینیم انقدر کودک وپاک که در خانه ی نقاشی مان را همیشه باز بگذاریم

مثل ان روزها که رفتند وهیچ فکر نکردند که مادیگر شماره ی پاهایمان از چهل گذشته

وراست می گفت انگار،دیگر امیدی به بازگشت نیست

دیگر نقطه ی اتصالی نیست ،دیگر دستمان به نقاشی نمی رودواگر هم برود دیگر مداد رنگی های شش رنگ جواب  دنیای پر زرق برقمان را نمی دهد

دلم برای مداد رنگی های شش رنگ تنگ شده است.دلم برای ان روزها که عصرها دلم نمی گرفت تنگ شده است

دلم برای ان روزها که نمی فهمیدم خیلی چیزها را ، تنگ شده است وچقدر می خندیدم به حماقت او که از من بزرگتر بودوعاشق

چقدر خوب بود که نمی فهمیدم دور است دنیای کودکی ام ومن خسته اما چه کنم؟

منی که از دنیای بی کودکی می ترسم

منی که از تمام خطوط منحنی رسم شده می ترسم

گویی شیاطینی هستند که می خواهندازخطوط راست وشکسته که هیچ وقت خاطره ی کودکی شان رافراموش نکرده اند دلبری کنند......



نظرات شما عزیزان:

امیررضا
ساعت11:53---31 فروردين 1391
درود به آجی هانیه گل چه خبر آجی؟امیدوارم حالت خوب باشه. آجی یه خبر مهم یه وبلاگ دیگه هم ساختم. البته این یکی درباره تاریخ نیست باید خودت بری ببینی. پس زود زود برو اینم آدرسش:
http://amirparsi.loxblog.com


amin
ساعت13:16---24 فروردين 1391
slm b haniye jun ajij.mamnun k behem sar zadi .vaghan khoshalam kardiii misi misiii misiii.... webeto didam vaghean khub bud eyval....
kheili khosham umad az matalebet..
aghe khasti mano link konva behem khabar bede.
misiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bye bye fln honey


امیررضا
ساعت21:04---19 فروردين 1391
درود آجی هانیه چه خبرا؟ آجی نظرسنجیمو عوض کردم بیا نظر بده. راستی خیلی ممنون که نظرتو دادی. به رفیقاتم بگو بیان تو نظرسنجی شرکت کنن. بدرود
پاسخ:حتماً داداشی من که شرکت کردم !


مسلم
ساعت23:35---18 فروردين 1391
سلام
جالب بود خوشم آمد .
خوشا همان دوران کودکی که گفتی .
یادم میاد یه مداد سوسماری داشتم وروی دیوار خونه نقاشی میکردم و صدای داد وبیداد مادرم در میومد و من فرار میکردم از خونه . ایول ...


amin
ساعت23:18---18 فروردين 1391
لینکیدمت منم بلینک عزیز

مرسی
پاسخ:ok.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 18 فروردين 1391ساعت 22 نويسنده ... |